RSS Feed Random Comic Add To Favorites Trailer Park of Authors is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

No more threats...from me.

August 15th, 2008, 1:44 pm

Average Rating: None
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply Advertisement, October 19th, 2017, 1:07 pm

User's Comments:

Reply Joshua, August 15th, 2008, 3:16 pm

Must... resist... urge to do it... You know, HG, if you hadn't overreacted to the first "arngy", none of this would've happened.

... Oh crap, I said it. *runs away*

Reply Weaver Tyialo, August 15th, 2008, 6:33 pm

I agree. Arngy is going to be a new word shortly now. I shall make it so!

-hides-

Reply Blue (Guest), August 15th, 2008, 8:05 pm

Yeah Hyper you put yourself in this position. You have no one to blame but yourself.

Reply Sniper Jed (Guest), August 16th, 2008, 9:46 pm

Sherlac seems arngy... D'oh!

*runs and hides*

Reply Shinku-sama (Guest), August 16th, 2008, 11:12 pm

The word is truly getting old... find a new one already, huh?

Reply kinny-man, August 17th, 2008, 9:29 am

The banner STILL says thers an empty slot. an old one eh?

Reply Sniper Jed (Guest), August 17th, 2008, 9:34 pm

No, there's still an open spot. It's been there a while and now it's entertaining thoughts of suicide. poor 'lil thing...

Reply kinny-man, August 18th, 2008, 5:43 pm

Hmmm... i WOULD ask to join, but i dunno how to work with backgrounds -.-'... Maybe in like a year i might. 'COS I'M A NEWBIE XD

Reply Crescent Moon, August 18th, 2008, 9:35 pm

Arngy. Ha.

Reply Sniper Jed (Guest), August 18th, 2008, 10:05 pm

Yep, and the open spot is getting arngy too.

Reply kinny-man, August 19th, 2008, 7:48 pm

I learned how to use backgrounds XD Thanks to TwilightOblivion for teachng me XD

Reply jet teh hedgehog, August 21st, 2008, 12:03 am

Today is a arngy day for you.

Reply Blue (Guest), August 23rd, 2008, 10:10 pm

Ok, so, who's doing a comic next?

Reply Harrow, August 25th, 2008, 2:05 pm

Someone should fix the comic strip template. -_-

Reply Arngy (Guest), August 26th, 2008, 5:16 pm

Arngy Arngy Arngy Arngy Arngy Arngy Arngy Arngy Arngy Arngy Arngy.

Reply Blue (Guest), August 26th, 2008, 11:08 pm

xD LOL
That was awesome

Reply Blue (Guest), August 29th, 2008, 4:00 pm

Hyperguy Killed the comic. Nice going.

Post A Comment